• Erfaring: 24 års regnskabserfaring
  • Andre titler: Regnskabschef, Bogholder, Økonomiassistent

Selvstændig og erfaren regnskabsmedarbejder med løbende efteruddannelse inden for økonomistyring, HR og ledelse. God forretningsmæssig forståelse, struktureret og analytisk anlagt.

It kundskaber på superbrugerniveau, fagligt højt niveau.

Gode samarbejdsevner på tværs af organisationen. Tillidsskabende, nysgerrig og omstillingsparat.

Passioneret for opgaverne, altid med den positive indgangsvinkel.

Godt bekendt med controlling opgaver, personaleledelse og administration.

Meget aktiv i foreningslivet, og nyder altid en god håndboldkamp.

Kompetencer:

Daglig Bogholderi:

  • Debitor / Kreditorstyring
  • Betalinger
  • Fakturering
  • Løn
  • Momsindberetninger
  • Periodiseringer
  • Afskrivninger
  • Afstemninger til måneds- / årsafslutning                

Økonomi:

  • Budgetlægning
  • Likviditetsberegninger
  • Månedsafslutning
  • Årsafslutning
  • Udarbejdelse af månedsregnskab
  • Udarbejdelse af årsregnskab

Controlling:

  • Opfølgning af budget
  • Økonomisk styring/ opfølgning på igangværende projekter
  • Efterkalkulationer

HR:

  • Personalejura (DI)
  • Ansættelsessamtaler / afskedigelser
  • Deltagelse i de svære samtaler
  • Sundhedsordninger